Back in LA - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu Back in LA - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

Back in LA

Door: Wendy

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag weer van boord gegaan in de haven van Los Angeles. Wat een reis hebben we gehad! Bij Disney draait alles om "the heart and believing in your dreams"; it was a ship of dreams, it really was. De Disney Wonder heeft zijn naam eer aan gedaan. We hebben de meest fantastische cruise ever gehad, met grote dank aan de fantastische crew, het wonderschone Hawai (Maui, Kauai, Oahu en Big Island Hawaii)i, het fantastische weer en de mensen die we ontmoet hebben aan boord. Kon het beter dan de vorige cruise vroegen wij ons af: absolutely, zeker weten!
En daar zitten we dan in onze RV... Er liggen nog 2 weken vakantie voor ons, maar het is nog een paar keer slikken vanwege het farewell, of nee, geen vaarwel, maar "see ya real soon!" Na vele hugs, tranen en adressen staan we nu in Anaheim. Morgenmiddag gaan we naar de Mickey's not-so-scary halloween party, waarna we richting San Francisco gaan, in onze RV. Terwijl Erik: "tsja, daar zitten we dan" verzucht zal ik de foto's en reisverhalen van Hawaii er morgen maar opzetten. Eerst nog even een paar keer slikken om het "until we meet again".

• 31 Oktober 2012 - 16:28

Angela:

Hai Vakantiegangers,

De teleurstelling weer een beetje te boven? Valt ook niet mee natuurlijk om na zo'n mooie cruise weer verder te moeten in een simpele camper. Gelukkig rijden jullie dan wel weer door het mooie california.
    Ben inmiddels wel erg benieuwd naar de foto's.
    Veel plezier! XX

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar de City of Angels - Los Angeles! Onze reis daarna staat nog niet helemaal vast, maar we willen San Fransisco bezoeken, in een tent bij de beren gaan slapen in Yosemite National Park, gaan gokken in Vegas, de skywalk gaan bewandelen in Grand Canyon, de orka's bezoeken in San Diego om uiteindelijk weer te eindigen in Los Angeles. Uiteraard mogen Hollywood, Disney en Universal niet ontbreken ;) We houden jullie via deze site op de hoogte. Groetjes, Erik en Wendy