In LA again - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu In LA again - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

In LA again

Door: Wendy

07 November 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een dag reizen vanuit San Francisco weer terug op de plek waar we een week geleden ook stonden. We hebben nog leuke plannen alvorens we weer naar huis vliegen. Op de Disney Wonder hebben we mensen leren kennen met wie we een goed contact nog hebben en die net buiten LA wonen. Bram en Logan (dat jongetje wat eerder op de foto's te zien is) missen elkaar ontzettend en vrijdag gaan we met zijn allen naar Disneyland. Tevens staat een bezoekje aan de Cheesecake Factory op de agende (Wendy is verslaafd geraakt aan de cheesecake, dus nog een laatste overload voor we thuis zijn). Morgen naar Adventure Land (ook Disney). Genoeg te doen alvorens de koffers definitief ingepakt worden.

• 07 November 2012 - 18:21

Angela:

Geniet nog lekker even van de laatste dagen en kom dan maar weer snel terug. Wil de verhalen wel live horen. Neem je een stukje cheesecake voor me mee met een kopje pumkingspice cappucino Mmmmm
    Liefs en tot snel xx

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar de City of Angels - Los Angeles! Onze reis daarna staat nog niet helemaal vast, maar we willen San Fransisco bezoeken, in een tent bij de beren gaan slapen in Yosemite National Park, gaan gokken in Vegas, de skywalk gaan bewandelen in Grand Canyon, de orka's bezoeken in San Diego om uiteindelijk weer te eindigen in Los Angeles. Uiteraard mogen Hollywood, Disney en Universal niet ontbreken ;) We houden jullie via deze site op de hoogte. Groetjes, Erik en Wendy