Sheikra...! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu Sheikra...! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

Sheikra...!

Door: Wendy

28 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag ruim 100km naar het westen gereden om naar Busch Gardens (combi safaripark en pretpark) te gaan, waar Erik (de held) direct 2x in Sheikra ging. 20 Verdiepingen hoog, los in je stoel (geen bodem), 89 graden loodrecht naar beneden met een snelheid van 700mph (120kmp/u), 4 G-krachten (ter info; is max wettelijk toegestaan, geen enkele 8baan in heel Amerika heeft zoveel G-krachten en bij G7 val je flauw..) Net voor je naar beneden gaat blijf je enkele seconden met je gezicht naar de grond hangen... En je gaat 2x loodrecht naar beneden! Ik heb er in totaal geloof ik 1 uur naar staan kijken en een dag erover nagedacht, maar I DID IT! Heb de longen uit mn lijf gegild, maar voel me helemaal held. Erik en ik hebben het gevierd in Downtown Disney met een drankje ;) Moeten morgen nog op zoek naar een Halloween-outfit want iedereen wordt gevraagd verkleed te komen en er lopen al veel mensen verkleed rond.. hihi! Morgen lekker zwemmen en dus Halloween-shoppen...

• 28 Oktober 2007 - 08:54

Mama:

hallo kinders moet ik me nu echt zorgen gaan maken? ik had nog goed gevraagd geen enge dingen te doen. maar heel veel plezier samen en geniet er maar van. dikke kus x mama

• 28 Oktober 2007 - 12:11

Ramon:

Heey zusje en erik,

Echt gaaf! Ik wil ook in die achtbaan!!
    Maak maar veel tijd voor het shoppen, want heb al een extra vrachtvliegtuig jullie kant op gestuurd voor de cadeaus voor mij hahahaha...

Nog heel veel plezier daar!

Groetjes Ramon

• 29 Oktober 2007 - 11:42

Annelyn:

Okee Wendy, bij deze zal ik voorgoed het 'wendy is een watje want ze durft niet in de Goliath' verhaal laten voor wat het is.... ;) I'm impressed!!! X

• 29 Oktober 2007 - 18:57

Marco:

watje maar 2 keer in de sheikra

• 30 Oktober 2007 - 06:45

Gert-Jan:

Hoi luitjes,
    Dit ziet er stoer uit zeg!
    Erg stijl, je moet zeker geen last hebben van hoogtevrees. Begrijp best dat Marco hier niet in durft.
    Zo te lezen vermaken jullie je prima.

Nog veel plezier daar en tot volgende week, althans geldt dat alleen voor Erik.