Fremont, Copperfield en Hooverdam - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu Fremont, Copperfield en Hooverdam - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

Fremont, Copperfield en Hooverdam

Door: Wendy

28 September 2008 | Verenigde Staten, Panguitch

Het is inmiddels weer enkele dagen geleden, maar hier weer een update uit de States.
Donderdagochtend zijn we de dag begonnen met verhalen uitwisselen met Henk en Judith, waarmee overigens ook alles goed gaat. De dag hebben we verder vrij relaxed doorgebracht, onder andere in het zwembad, om vervolgens 's avonds naar Fremont street te reizen met de Deuce-bus. Het was de (lange) rit absoluut waard! Echt een superleuke avond gehad, goed gegeten, gezellige sfeer en veel vermaak! De lichtshows waren ook leuk.
Vrijdags zijn we boven in de Stratosphere tower geweest en heeft Erik de Big Shot (de attractie bovenop de tower) gedaan. 's Avonds naar David Copperfield geweest in het MGM Grand. Leuk en absoluut knappe trucs, maar niet zo spectaculair als we gedacht hadden. Hij heeft wel veel humor :)
Op de Strip hebben we zo ongeveer de grote hotels en casino's wel bekeken en na 3 volle dagen is het ook wel mooi geweest. Nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien die zo mooi (of bijzonder) gekleed waren!
Vanochtend wisten we nog niet zo goed welke route we gingen rijden, maar we besloten eerst naar de Hooverdam te gaan (waar het echt bloedheet was, echt niet grappig!) om vervolgens weer via Vegas naar het noorden te rijden richting Bryce Canyon. Daar zitten we nu ongeveer 20 mijl vanaf. De route ernaartoe was erg mooi. Onderweg nog een roadrunner gezien bij Willow beach!Het laatste stuk (inmiddels donker) was minder leuk, omdat we geen hotel/motel konden vinden (heel stuk niets, daarna allemaal vol vanwege een plaatselijk volksfeest).
We zitten nu in een motel in Panguitch, wat het enige was dat nog vrij was. Dan weet je het wel ;). Het bed is in ieder geval schoon en ligt prima. We hebben goed gegeten in een lokale tent hier, wat leuk was om mee te maken.
Morgenvroeg rijden we naar Bryce, waar we gaan wandelen. Daarna rijden we dan verder richting van de Grand Canyon.

Groetjes, Erik en Wendy

• 28 September 2008 - 07:37

Eric:

En....!

Kan ik jullie al feliciteren met jullie trouwdag in Las Vegas?

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar de City of Angels - Los Angeles! Onze reis daarna staat nog niet helemaal vast, maar we willen San Fransisco bezoeken, in een tent bij de beren gaan slapen in Yosemite National Park, gaan gokken in Vegas, de skywalk gaan bewandelen in Grand Canyon, de orka's bezoeken in San Diego om uiteindelijk weer te eindigen in Los Angeles. Uiteraard mogen Hollywood, Disney en Universal niet ontbreken ;) We houden jullie via deze site op de hoogte. Groetjes, Erik en Wendy