Welcome to California - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu Welcome to California - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

Welcome to California

Door: Wendy

15 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Good morning LA! Het is even acclimatiseren, maar we zijn er! De reis verliep voorspoedig. Het was even haasten in London, al rennend en springend over een man die voor ons op de roltrap over zijn koffers struikelde haalden we onze overstap. De aankomst in LA was er weer een om niet te vergeten. Nadat we als laatsten het vliegtuig hadden verlaten (tsja...de landing viel Wendy niet zo goed.......) liepen we als een van de eersten het vliegveld uit, gewoon langs de douane heen, zonder dat een van ons (of onze baggage) gecontroleerd werd! Lange rij stond daar, maar er waren mensen die aan het wijzen waren waar we heen moesten (eigenlijk na de controle), maar wij niet weten.... ;)
Onze (gigantische!!) auto halen duurde nog het langst en ging niet zo soepel als vorig jaar, tot ergernis van Erik. Het hotel was verder prima, heerlijk geslapen in een kingsize bed en vanochtend goed ontbeten. Wendy heeft nog een beetje last van gisteren, maar hopelijk trekt dat vandaag wel weg. Kijkend naar stijgende en landende vliegtuigen vanuit ons bed maken we even plannen voor de dag. Vanmidag willen we naar Santa Barbara waar het plan is te overnachten.

• 15 September 2008 - 17:54

Angela & Rob:

Hello

Fijn dat de reis goed gegaan is! Geniet van jullie reis en wij volgen jullie op de voet!
    Groetjes!!

• 15 September 2008 - 18:35

Dennis En Miek:

Hi allebei,

Fijn dat alles zo goed verlopen is. Hoe vond de kleine het?
    Fijn dat we mee kunnen kijken, dan is het net of we een beetje mee op vakantie zijn :))

Groetjes
    Dennis en Miek

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar de City of Angels - Los Angeles! Onze reis daarna staat nog niet helemaal vast, maar we willen San Fransisco bezoeken, in een tent bij de beren gaan slapen in Yosemite National Park, gaan gokken in Vegas, de skywalk gaan bewandelen in Grand Canyon, de orka's bezoeken in San Diego om uiteindelijk weer te eindigen in Los Angeles. Uiteraard mogen Hollywood, Disney en Universal niet ontbreken ;) We houden jullie via deze site op de hoogte. Groetjes, Erik en Wendy