Discovery Cove - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu Discovery Cove - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

Discovery Cove

Door: Wendy

07 November 2010 | Verenigde Staten, Orlando

Het was een heerlijke dag in Discovery Cove! Bram heeft zelfs nog een dansje met mams gedaan tijdens het eten op de live-muziek :) Hij stal sowieso de show in z'n stoere wetsuit... De dolfijnen-meeting was super. We hebben oa gezwommen met Capricorn, de dominant male van 700 pond schoon aan de haak. Na de meeting mocht Bram ook het water in voor een family-photo, maar later bleken de foto's waarop de kleine stoere man de grote male-dolfijn aaide verdwenen! Ik baalde ontzettend, maar ben daar naar de trainers gelopen en we hadden het geluk dat er nog een laatste groep in het water was, waardoor we het nog een keertje over mochten doen! :) Ik ben verder in m'n billen gebeten door een rog (en Erik balen dat de camera net niet paraat was). En in het grote snorkel-bad was het wel heel druk bevolkt met heel veel (grote of grote groepen) vissen. De Manta's (heeeeele grote roggen) kwamen aan het einde van de dag ook op het ondiepe gedeelte en Bram vond het allemaal prachtig (hoewel het dier minstens 2x zo groot is als hij). Het blijft mooi en met een goed gevoel en een lege portemonnaie zijn we daar weggegaan ;) Semper Ultimus! (ze sloten de deuren achter ons...)
We hebben net een hotelletje geboekt voor morgen aan Miami Beach, dus daar gaat onze reis morgen heen. Super veel zin in!

• 10 November 2010 - 19:40

Annemieke:

Oh, wat ben ik jaloers als ik naar al die mooie verhalen en foto's kijk....
    Heeft een rog tanden? Hoop maar dat ze niet te groot waren ;)

Geniet nog lekker van de komende dagen, hier is het koud, brrrr

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Florida met Bram

Het is zover... Bram wordt een wereldreiziger!!

13 November 2010

Spaceshuttle

04 November 2010

Wachten.....

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar de City of Angels - Los Angeles! Onze reis daarna staat nog niet helemaal vast, maar we willen San Fransisco bezoeken, in een tent bij de beren gaan slapen in Yosemite National Park, gaan gokken in Vegas, de skywalk gaan bewandelen in Grand Canyon, de orka's bezoeken in San Diego om uiteindelijk weer te eindigen in Los Angeles. Uiteraard mogen Hollywood, Disney en Universal niet ontbreken ;) We houden jullie via deze site op de hoogte. Groetjes, Erik en Wendy