Orka's en dolfijnen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu Orka's en dolfijnen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van wendyenerik - WaarBenJij.nu

Orka's en dolfijnen

Door: Wendy

08 November 2011 | Verenigde Staten, Kissimmee

Inmiddels weer een paar dagen verder, die we voornamelijk doorgebracht hebben met orka's en dolfijnen. Gisteren zijn we naar Discovery Cove geweest, waar we hebben gezwommen met Lester en Jogo (dolfijnen). Omdat we om de beurt gingen mocht Bram tweemaal in het water voor de foto, waarbij hij de dolfijn mocht aaien en vis geven. Helemaal geweldig vond hij het! Het park was vernieuwd, met een nieuw "coral reef", erg mooi. Uiteraard werden we weer uitgezwaaid door het personeel (semper ultimus)... Absoluut een geslaagde dag. Vandaag bleven Bram en ik een dagje in/om huis en hebben we, behalve zwemmen in ons zwembad, helemaal niets gedaan. Erik daarentegen is naar Kennedy Space Center gereden. Met een up-close tour (naar spaceshuttle), een gesprek met astronaut John Blaha etc was hij helemaal in z'n element. Nog een paar dagen te gaan voor onze cruise vertrekt!

• 08 November 2011 - 14:45

Angela Nijsten Van Baal:

Hello Neighbours! Onze reis is prima verlopen. vlekkeloos naar schiphol,geen rij bij inchecken, geen vertraging, snelle douane! Wij gaan nu relaxt beginnen!
    Veel plezier verder en een hele fijne cruise!!
    Liefs, Angela en Rob

• 18 November 2011 - 14:21

Angela:

Ahoy Piraten,

Hoe gaat het daar?
    Als jullie even laten weten wat het vluchtnummer is en hoe laat jullie dinsdag landen, zal ik jullie op komen halen.

Groetjes Angela

Morgen vertrekken we dan eindelijk naar de City of Angels - Los Angeles! Onze reis daarna staat nog niet helemaal vast, maar we willen San Fransisco bezoeken, in een tent bij de beren gaan slapen in Yosemite National Park, gaan gokken in Vegas, de skywalk gaan bewandelen in Grand Canyon, de orka's bezoeken in San Diego om uiteindelijk weer te eindigen in Los Angeles. Uiteraard mogen Hollywood, Disney en Universal niet ontbreken ;) We houden jullie via deze site op de hoogte. Groetjes, Erik en Wendy